>Tuskin tuota Atmosta myytäisiin niin paljon, jos olisi huono kattilahyötysuhteeltaan tai lyhytikäinen<
Asian viereen mutta lähelle kuitenkin. Muuten ei valmsitajan mahtavuus/ suuruus tee tuotteesta laadukasta. Muuten, huomasitteko kun eräs taksimies olisi tympääntynyt WW - bussin remontointiin ja korjauksiin ja olisi vetäissyt transportterinsa nosturilla ylös ja lakanaan kirjoittanut herjaavan tekstin.
Todella tehdas on maailman kuulu ja iso, mutta silti tuotteet ovat erittäin vikaisia. Tässäkin pätee sama asia kuin atmosmiehillä. WW omistajat pitävät luonnollisina asioina,- huoltoon kuuluvina pienet remontit. Katsastukseen nivelten vaihdot jne.... Niin, transporter on erittäin hyvä ajaa verraten sitä Hiaceen, mutta taas köyhällä ei kertakaikkiaan ole varaa pitää tranportteria.
Niin, tämän päivän atmoskattiloita ja niiden kestävyyttä,- ei tule verrata vanhoihin,- vuosikymmeniä sitten valmistettuihin kattiloihin, koska rakenne on muuttunut erittäin paljon. Tämän päivän kattilat edustaa uuden sukupolven kattilaa, jonka kestävyydestä ei ole kokemuksia. Jos kattila on kauttaaltaan vesivaipan ympäröimä, niin tässä rakenteessa on erittäin vähän lämpölaajenemista. Taas, jos kattilassa on välillä kuivia kohtia, niin lämpötilamuutokset ovat ilmeisiä. Miten pitkään rakenne kestää muuttuvaa lämpölaajenemista / kutistumista sitä ei kukaan tiedä.