Noniin, nyt on pannu läpikäyty ja pistetty säätöihin kaikenmaailman mittareiden kera

Ja ihannearvot löytyi vanhallakin luukulla, toki saatiin uus luukku korvauksena kivusta ja särystä, ihan pyytämäti

Käyttöohjeella, niin uudella kuin vanhalla, saa nyt varmuudella pyhkiä sen paikan mihin aurinko ei paista.
Ja voi jessus miltä kaikelta ois säästytty JOS ois saatu heti tää täälä käynyt tyyppi langananpäähän.
(Työkseen testaa labrassa noita pannuja ja oli ollut lomautettuna, toimitusjohtaja oli heti mun mailin saatuaan soittanut et heti töihin!)
Jälkipolttopesän alipaine täyden palon vaiheessa pitää pysyä 25-30pa.
Meillä on nyt imuri 25%, ensio-ilma 2 ja toisio 4,5 savukaasut keskimäärin 130-140 astetta

Häkä ja muut arvot totaalisen ihannelukemissa

Termovarissa ei yhtikäs mitään vikaa, toimii kuin unelma, ja polttopuut on parempia kuin hyviä.
Voi helvetinhelvetti että tän piti mennä tähän malliin sen teknisen"tuen" takia, ja aika perk kiukus oli toikin tyyppi ja kuulemma toimitusjohtajakin tän "tuen" toiminnasta.
Lupas myös ottaa käyttöohjeen työnalle, oli aivan äimän käkenä että kuka helv ja koska sen on mennyt muutamaan, ja kertoi että mä olen ollut koko ajan täysin oikeassa.
(mun itseluottamus ja hermot ei riittänyt omin nokkineen lähtee noita arvoja noin alas kuristaan kun sitä saamarin paskapaperia luin kuin piru raamattua ja yritin vielä perk noudattaa "tuen" neuvoja jotka muuttuili päivästä toiseen äärestä laitaan).
Voi kiesus että tekis mieli räjähtää, on täs sellanen helvetti läpikäyty ettei tottakaan.
Ja meillä on tos naapuris rivari jossa on yks asukas joka on tehnyt meidän elämästä ihan helvettiä (niin kuin koko taloyhtiönkin), niin pakostakin täs on stressannut normaalia enemmän ton pannun kanssa