Molemmat Attackit taas nuohottu, SLX savukaasujarrut nousee yhtenä pakettina kaikki kerralla, DPX joutuu nostamaan kaikki yksitellen joka lisää nuohousaikaa
muutamalla minuutilla.
Kummastakaan en ole irroittanut savukaasuimuria vaan olen harjannut siipipyörän 25 mm pitkällä radiaattorisiveltimellä ja imuroinut tuhkat pois kotelosta.
Sytytys on DPX helpompi ja nopeampi, SLX vaatii joskus hetkeksi laittamaan luukun kiinni ja sitten vasta pesä täyteen puita.
SLX täytyy käyttää suurempia klapeja ja palavat silti hyvin (pientä sekaan), myös 50cm -> 60cm on selvä etu, 20% vähemmän käsittelyä joka vaiheessa.
DPXL korvaaminen SLXL:ä on käynyt mielessä, ero on selvä kun molempia käyttää päivittäin silloin kun aurinkolämpö ei riitä.