Itse olen asioinut muutaman kerran torujyrin kanssa ja ihan hyvin on toiminut, tosiaan kannattaa varautua siihen että tuo vastaaminen kestää usein yli viikon. Viimeksi tilasin 1500 litran ovaalivaraajan ja laskun tuleminen kesti vajaan viikon, sen maksettuani oli varaaja kotiovella muutamassa päivässä rahti oli 120 euroa!! Ihan voi ostaa suoraan heidän nettikaupastaan niin sitten tulee lasku perässä.
Siellä on tuo Siim Söödör ilmeisesti ainoa joka vastailee suomeksi joten kannattaa huomioida että vaan yksi mies vastailee ja heillä kuitenkin 6 liikettä ympäri viroa (lähin on Tallinnassa).
Ja vinkkinä jos sinne lähettää kysymyksiä niin kannattaa laittaa mahdollisimman lyhyesti ja selvästi asiansa, koska eivät he puhu/lue suomea äidinkielenään (jos tekee oikein monimutkaisia kysymyksiä niin voipi jäädä vastaamatta)
Kaveri kyseli Atmosta ja sanoivat, etteivät toimita Suomeen. Ainoastaan nouto!
Tuohon voisi sanoa että on varmaan ns. yksittäistapaus. Saman olen huomannut juuri Atmoksen kohdalla monen muunkin maalaisissa verkkokaupoissa ainakin atmoksen pellettipolttimien suhteen. Atmoksella on käsittääkseni ainakin pellettipolttimissa aika tiukka politiikka että ainoastaan ns. viralliset maahantuojat saavat niitä myydä eli et voisi ostaa atmoksen pellettipoltinta jostain muualta halvemmalla. Tosin epäilen että tässä tullut vaan jokin väärinkäsitys?