Mulla on myös Timcon polttomoottorilla. Rakenne on tukeva mutta venttiilin toiminta epätarkka. Paluu on ihmeellisen hidas.
Toinen viikonloppu käyttöä 8T Timcolla takana ja jo alkoi tiputtamaan öljyä sylinterin stefasta... Onkos tätä muilla esiintynyt?
Oletko xxxxxx jossain nähnyt tuollaista klapikoneventtiiliä 100e tienoille? Itse nähnyt noita noin 150e tienoilla.
^ Tuosta puuttuu se pikaliike. Löytyy tuolta näemmä http://www.hydrauliikkakauppa.fi/klapikoneventtiili-pikaliikeasento-p-2568.html, jolloin ollaakin liki sitä 150 e. On tuo tosin nyt tarjouksessa kyllä siltikin halvin mitä olen nähnyt.
Onko joku hankkinut 8t timcoon tehokkaampaa hydr. pumppua. Itse olen etsinyt jo pitempään mutten ole myötäpäivään pyörivää, 5 mm vetokielellä ja 32 mm kohdistusolakkeella olevaa löytänyt. Olis vaan tuosta 8 t halkaisuvoimasta varaa luovuttaa vaikka 30 % nopeuteen. Varsinkin palautus on ärsyttävän hidas. Muuten laitteeseen tosi tyytyväinen, ollut minulla vuosia. Erimerkkisenä tosin... K-Raudasta.
Ei ole tullut mitatuksi männän ja varren halkaisijoita. Tuntuu kuitenkin siltä että tämä venttiili kuristaa paluuta männän takaa. Moottori kuormittuu mutta vauhti on hidas paluussa. Siellä voi olla jonkinlainen vastus vastaventtiili. Ei viitsisi purkaa venttiiliä.