Sitä minä arvelinki että sieltä niitä sopevia halvalla saa
Laita semmonen malli jossa riittää paukut parille pumpulle ja lisäreleille + anturipaikkoja reilusti niin saat sompailtua jatkossa sillä mitävaan KUN nälkä kasvaa syödessä kuitenki
löytynee 100€ pintaan semmonen..
Nyt jos olis oma rojetki aluillaan niin kaikki isommat komponentit tilaisin saksanmaalta ebayn kautta ja pienemmät samaa reittiä kun tuli nytte eli putkitukusta suoraan hyvillä alennuksilla.
Varaajavesi on ilmeisesti tarkotus pyörittää suoraan takan putkistossa? Ainakin helpoin ja paras hyötysuhteeltaan noin!
Lvi-taustaa vissiin teikäläisellä niin aika helposti löytyy kaikki tarpeellinen ja tarpeetonki paikalleen.. Halvin energiamittaus tuolle löytyy sekin ebaysta eli käytetty pollucomm energiamittari takalle paluuseen niin se antaa suoraan kwh tulosta että paljoko takka todellisuudessa siirtää varaajaan! LAita ihmeessä jokin mittari heti alkuusa siihen niin ei tarvii arpoo paljoko tuottaa!
http://search.eim.ebay.fi/?el=3&es=1&esi=rockstar_1977&en=50&ep=1Siittä ylin myynti-ilmo niin aukee sopevaa tavaraa. Qn 1.5 lienee sopeva(ei kurista mahottomasti) ja vuosimalli mahdollismman uus tietenki! Halpaa kuin saippua kun vertaat kamstrup tms mittarointeihin!
Tuo myyjä on luotettavaks tiijetty! Mulle tavara tuli alle viikossa kun pari pollua ostin!
Ainut miinus on se ettei tuota käytettyä kaukolämpömittaria pääse nollaan kun tarttis ulkosen lukijan siihen muttei minua ainakaan oo kiusannu kun alkulukeman ottaa ylös niin sitten voipi kuukausi ja päiväkohtasia tuottoja ynnäillä mittarin lokista! Patterin joutunee joskus uusimaan siitä mutta siihenki löytyy kuukelilla ohjeet!