Hyvältä näyttää, toivottavasti menestyy.
Itse kyllä olen vahvasti eri mieltä tuon kerrostumisen kanssa. Omasta mielestä kannattaisi panostaa siihen, että tuo vesimäärä kerrostuu mahdollisimman hyvin, jotta miilusta saa riittävän kuumaa vettä käyttövesi ja patterilämmityksen tarpeisiin. Ilman kerrostumista tuohon vesimäärään saadaan mahtumaan vähän turhan rajallinen energiamäärä. Olikohan se kuuman käyttövedenkin raja jossain +60 asteessa, jotta ei synny bakteerivaaraa?
Toinen juttu on ulkonäkö, joka ei nyt varmaan ole ollut ensimmäisen mielessä, mutta on suurimmalla osalla ihmisistä todennäköisesti se 1. valintakriteeri, kun takkaa ostavat. Ei varmaan haittaa, jos tuohon kehittäisi valmiina myytävän ulkokuoripaketin malliksi. Tokihan niitä voi sitten itse oman pään mukaan tehdä muunkinlaisia. Lasiluukkua harkitsisin myös vaikka se ei lämmitysmielessä olekkaan järkevä vaihtoehto. Tunnelman luojana nuo takat tuntuvat yleensä olohuoneissa olevan ja tuo lasiluukun puute vaikuttaa varmasti myyntiin vahvasti.
Ei siis mitään kritiikkiä tarkoitus ollut esittää vaikka sille voi lukemalla näyttääkkin. Lähinnä ideoita asioista, jotka voivat vaikuttaa aika paljon tuohon kaupalliseen puoleen vaikka itse tuote teknisesti voikin olla hyvä. Nokiahan tässä on hyvä esimerkki: vaikka tehdään teknisesti hienoja tuotteita niin perseelleen se menee, jos unohdetaan ulkonäkö, käyttäjäkokemus ja mitä asiakkaat todellisuudessa haluavat.
Edit/Lisäys: Tuli vielä mieleen rakennussäännökset: vaaditaanko tuon alle mahdollisesti viemäröintiä?