Paska lafka, asiakaspalvelu loppuu maksuun.
Niimpä. Mutta, eikös tuo ole ihan normaali käytäntö tavaran toimikttajilla. Olla aktiivinen tuotteen uteluihin / kyselyihin ja ostotilauksen tehtyä ja maksaessa laskun yhteyden pitäminen päätyy. Seuraava asiakas odottaa vuoroaan. Nettikauppa tuntemattomien toimittajien kanssa epävarmentaa ihmistä.
Tietenkin, jos toimituksessa tulee vaikeutta eli poikkeavuutta sovittuihin asioihin, niin silloin luonnollisesti yhteyden ottaminen on paikallaan.
Oman kattilani ostin Tory Jyriltä ja ensimmäisen viestini ja laskun maksamisen välinen aika oli vain reilut 3 tuntia ja tämän jälkeen tuli hiljaisuus,- mutta kattila tuli pihaan viikon päästä.
Ihan tyydyttävä tapaus.
Jos toimittajalla on hyvät nettisivut,- niin nettikauppa lie erittäin rehellisellä pohjalla.