Minulla ollut attack DPX25 lambda jo puolitoista vuotta käytössä , tunteja kertynyt lähes kolmesataa .
Tyytyväinen olen ollut , huoleton ,luotettava ,vähän puuta kuluttava jne... . On tullut seurattua
tältä palstalta keskusteluja erityisesti tietystä puukattilasta . Täytyy omalta kohdalta sanoa
,että näiden keskustelujen perusteella tuli kyllä tehtyä itselle oikea kattila valinta . Vaihtoehtoja
selatessani myös tämä kotimainen vaihtoehto oli listoilla , oikeastaan se pääsi jopa kalkkiviivoille .
Silti päätin lähteä tähän elektroniikka-lambda-puhallin hirviö puunpolttoon . Sitä päivää en ole katunut
kyllä hetkeäkään , pelkästään kurkkaaminen puuvarastoon alkaa hymyilyttämään .
Jos nyt alkaisin suunnittelemaan kattilan vaihtoa ja googlella hakisin käyttäjä kokemuksia eri kattiloista
niin ainakin tämä kotimainen versio tippuisi heti pois . Tuo järjetön säätäminen kattilan kanssa on
kyllä monelle käyttäjälle ylitsepääsemätön kynnys ja uskonkin , että rimpsut luettuaan putoaa kyseisen kattila
pois listoilta .
Olen kirjoitellut tälle palstalle useaankin otteeseen käyttökokemuksista Attackista , niitä löytynee haulla .
Oikean kattila valinnan teit , ainahan on olemassa riski uuden tekniikan kanssa , mutta uskon oman kokemukseni
lisäksi laitteiden kestävän ja toimivan pitkään
.