Tilanne päivitys omasta projektista.
Tein edellä mainitut lavat 1,8m pystypuilla, joissa polttopuut olleet kuivumassa jo hyvän aikaa. Joudun varmasti näitä polttamaan jo ensi kevättalvella, kun ylivuotista ei riittävästi ensi talven polttoon ole. Katsotaan mikä on tilanne kun se hetki tulee. Logistiikkaa puuvaraston ja pannuhuoneen välissä mietitään uudelleen ehkä ensi keväänä, kun olen kokemusta käytännöstä saanut. Nyt ei ehdi liiemmin siihen rakenteluun paneutumaan.
Rakennusmateriaalin laajennusta varten sahasin ja sain valmiiksi jokunen viikko sitten, nekin nyt kuivumassa taapelissa.
Edellä mainittujen ja maiden sulamisen jälkeen olen päässyt laajennusrakentamisen kimppuun. Pohja on kaivettu, täytetty ja tiivistetty. Anturamuottia alan tekemään heti kun siihen aikaa löytyy. Asiat etenevät, ei ehkä ihan siinä aikataulussa kuin olin suunnitellut, mutta kun kattila on tulossa vasta syksyllä, ei minulla nyt ihan mahdoton kiirekään asialla ole.
Jostain Slovakiasta tuli sähköposti firmasta, josta aikanaan kyselin tarjousta Attackista. Niillä olisi 30kW SLX Lambda heti saatavilla. Jos jotakuta kiinnostaa voin antaa yhteystiedot niin voi kysellä onko vielä olemassa. Minä en alkanut säätämään, koska olin jo sopinut toimituksesta muualta. Saattaa olla, että tämä vielä kaduttaa, mutta tällä mennään.