Kiitokset AnssiKo ja VPJ hyvistä vastauksista.
Joo, tämä lämmin vesi on nyt sekoittanut päätä kyllä jos sun vaikka millä tavalla.
Olen ollut yhteydessä Akvatermin valmistajaan Kaukora Oy:lle, Gebwellille ja Viron puolelle Hemeltron Oy:lle.
Lisäksi juttukaverina on asian tiimoilla ollut yksi LVI-inssi. No mikä on lopputulos.
Jokainen puhuu ihan omaa tarinaansa ja mikään muu ei näitä yhdistä kuin kuuma vesi.
Yksi myyjä tarjoaa 3 kpl 750 litran varaajia ja lisäksi 1 kpl 750 litran varaajaa, jossa olisi tavallista enemmän liitoksia.
Toinen myyjä tarjoaa 2 kpl 2400 litran laatikoita.
Kolmannen myyjän mielestä puukattila erikseen 3000 litran säiliöllä ja VILPpi erilliseen, pienempään varaajaan.
Jotenkin itse ajattelen kohteeseen sopivimmaksi Rapla Metallin MI3000OV:n ovaalin muotoisen, 3000 litran säiliön...
https://lvi-viro.fi/kayttoohjeet/category/73-miAinankin puhelimessa tuli esille, että nuo kaikki liitospaikat voi itse määritellä, mihin kohtaan ne haluaa, joten jos otan nyt aluksi tuon AnssiKo:n listan ja lisäilen siihen listaan ne omat tarpeet ja toiveet, niin ollaan varmaan jo aika lähellä maalia.
Eiköhän tämä tästä.