Tuomakselle pikkuisen iltapuremista..paiskataan hattuun muutama sopiviin paikkoihin sijoiteltu kalibroitu Pollucom, nippu valikoituja ja tarkkoja 1-wire antureita, PC-rautaa, pari piirilevyä, vähän sriptin pätkiä ja muuta softaa, napataan triggeri joka kertoo milloin pannu laitetaan tulille ja milloin sammuu, sitten nimihirviö MySQL (voi olla vaikea) ja sitten vaan sopivia PHP-pätkiä taas perään..ja voila..magic happens..
näkee ihan kalenterimuodossa päivät milloin tulistellu ja paljon sai talteen..ja aika näppärästi kokonaishyötysuhteen kunhan itse viitsii syöttää paljonko lappoi puuta puntarin kautta pesään.
YV:nä voin sulle Tuomas laittaa yhteystiedot työnantajan suunnittelupuolen insseille. Vaikka päivittäin suunnittelevatkin ja toteuttavat paljon isompien kohteiden mittauksia, tekevät sulle ihan avaimet käteen-periaatteella systeemin joka kertoo aika paljon. Hinnasta en kyllä sano mitään..mutta ei tarvi sinunkaan huippusalaisten itse keksimies analysaattorien kans puuhailla
Ja mitä tulee seurantaan noin muuten, nyt kun paketti alkaa olla kasassa ja systeemi toimia sillä tasolla mitä pitääkin, alkaa seuranta olla aika turhaa tietoa mulle. Pannu nielee mitä nielee, mökki lämpenee ja pysyy lämpimänä, voisin jopa riipiä ylimääräiset piuhat pois, palauttaa lainaamani mittarit ja anturit varastoon..ja nauttia puulämmityksen helppoudesta
koodin pätkät ei koneella paljon tilaa vie niin ne vois jopa säilyttääkki.