Noita savukaasumittareita on tullut poksauteltua useita, jotkut siis pimahtavat täysin ja toiset alkavat näyttää niitäsunnäitä
K-anturi on aika hyvä kun tarkistaa/kaliproi vakio mittareita. Omissa K-antureissa niin lyhyet johdot että pelkkiä pistokokeita olen harrastanut.
Oma ratkaisu olis että ohituspellin avaaminen nostais savukaasumittarin pois hormiyhteestä ja sulkeminen laskis mittarin takaisin paikalleen. Pientä vipusäkkärää ja ohjaustötteröä on jo vähän hahmoteltunakin.
Helkutin hitaita reagoimaan noi yleisesti käytetyt mm. tattimittarit
Toisekseen savukanavan eri kohdissa on eri lämpötilat ( ainakin omassa kaasut ovat kuumempia kanavan uläreunassa )
Noista hyödyistä tiedä mutta onhan se jonkinlainen "itseisarvo" kun saa polttotehon vakioksi ja onhan konvektiolla jokin optimiteho, jolla toimii parhaiten