Tosta Seppol:n kommentista jatkaen, lämmityskierron paluun jäännöslämmöillä ei viel kummia lämmitellä. Ja kun asiaa vie puristisesti etiäppäin, varaajan alapäähän pitäis saada niin alas ku mahollista, ja yläpäähänhä ei kosketa ennenku on pakko.
Eli hiukka monimutkaisempi systeemi. Lämmityspaluuseen takaisku ja sen jälkeen levari vastavirtakytkennällä. Eli kylmä KV tulee levarista varaajan alapäähän palaavan veden kans samaan päätyyn. Ok, nythän on sit lämmityskierron vähät tehot valjastettu. Sit pitäis viel olla otto jostain varaajan puolivälin tienoilta, hybrideissä vaiks laipion alta, kytkettynä takaiskun ja levarin väliin. Voi olla et vaatii takaiskun tähänki. Sit levarin lämmityspuolen putkeen kierroslukuohjattu pumppu, kierrosluvun ohjaus niin et varaajapaluun lämpö on mahdollisimman alhainen. No joo, pitää tietty pumppu käynnistää kun LKV:tä käytetään, mut sit kierrosten säätö niin et minimimäärällä pumppausta saadaan levarista mahdollisimman kuumaa ulos, ja mahdollisimman kylmää paluuta varaajaan. Termarivena viel ennen tulistusta, jos LKV lämpö riittää ilman tulistusta, ni yläpään kierukkaa ei vaivata.